0 producten  |  
Inloggen (Nieuw bij VeiligGlijden? Meld je aan

Veel gestelde vragen

Algemeen

Hoe kom ik aan een kortingscode?
Bij verschillende acties van VeiligGlijden.nl krijg je een kortingscode. Wanneer je deze bij de betaling van je bestelling invult, wordt je korting automatisch verrekend.

Hoe wissel ik een kortingscode in?
Bij het afrekenen van je bestelling, kun je de kortingscode invoeren. De korting wordt automatisch verrekend.

Waar kan ik terecht met een klacht?
Ondanks dat VeiligGlijden haar uiterste best doet je zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het zijn dat je niet tevreden bent. Neem dan contact op met de VeiligGlijden Klantenservice.

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Je kunt je hier aanmelden voor de nieuwsbrief

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Onderaan alle nieuwsbrieven staat een link waarmee je je kunt afmelden voor de nieuwsbrieven.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Ga naar wachtwoord vergeten. Vul het e-mailadres in dat bij je account hoort. Je ontvangt een mail van VeiligGlijden met een link waarmee je zelf je wachtwoord kunt wijzigen.

 

Bestelling en Verzending

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Veel mailprogramma’s hebben een spamfilter. Mogelijk dat je spamfilter onze mail niet door heeft gelaten.

               Gebruik PostNL Checkout
Je kunt de status van je bestelling nadat je betaald hebt, volgen via je MijnPakket-pagina.
 

VeiligGlijden account
Je kunt de status van je bestelling bekijken in de bestelhistorie op je VeiligGlijden-account.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en zwaarte van het pakket. Hier lees je alles over verzendkosten.

Hoe werkt de verzending?
Je kunt je bestelling zelf afhalen bij een van onze filialen of een van de locaties van Pakjegemak en laten bezorgen door PostNL. Meer lezen over de verzending van je pakket.

Kan ik het pakketje laten bezorgen op een ander adres?
Je kunt bij je bestelling aangeven naar welk adres het verzonden moet worden. Meer informatie over de verzending van je pakket.

Kan ik mijn pakketje bij jullie afhalen?
Het is mogelijk je pakket af te halen bij onze filiaal in Groessen. Neem hiervoor contact op met de VeiligGlijden Klantenservice (telefonisch: +31 (0) 299 407278 of per mail naar klantenservice@veiligglijden.nl).

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Nadat je betaling is ontvangen, wordt je bestelling verzonden. Als de producten op voorraad zijn, geldt over het algemeen dat bestellingen de volgende dag geleverd worden. Je ontvangt een Track-en-trace-code waarmee je je pakket kunt volgen.

Met MijnPakket van PostNL kun je de bezorging van je pakket zelf coördineren. Je geeft aan op welke dag en binnen welk tijdsvlak je wilt dat het pakket bezorgd wordt.

Hoe ziet een anoniem door VeiligGlijden.nl verzonden pakket er uit?
Je bestelling wordt verzonden in een bruin anoniem doosje, verstevigde bubbeltjesenveloppe of brievenbusdoos.

Naar welke landen leveren jullie?
We leveren aan Nederland, België en Duitsland. Voor bestellingen die verzonden moeten worden naar andere landen kun je contact opnemen met de VeiligGlijden klantenservice                                                    (telefonisch: +31 (0) 299 407278 of per mail naar klantenservice@veiligglijden.nl)

Wat zijn de bestel- en leveringsvoorwaarden?
De algemene voorwaarden, informatie over privacy en de disclaimer kun je altijd op VeiligGlijden.nl nalezen.

Kan ik producten annuleren / ruilen / retourneren?
Onder bepaalde voorwaarden is annuleren, ruilen en retourneren mogelijk.

 

Betaling

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij VeiligGlijden.nl op verschillende manieren betalen: via iDEAL, AfterPay, PostNL CheckPay, MasterCard, Visa, Paypal, CheckPay en overboeking. Als je in België woont, kun je ook afrekenen met Bancontact / Mister Cash. Op de pagina over betalen lees je meer over deze betaalmogelijkheden.

Zijn alle prijzen inclusief btw?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Ik zie twee buttons bij het afrekenen: ‘nu bestellen’ en PostNL Checkout. Welke van de twee moet ik kiezen?
Met ‘nu bestellen’ rond je de bestelling af door in te loggen met je VeiligGlijden-account. Met PostNL Checkout log je in op je persoonlijke MijnPakket-pagina.

Meer informatie over PostNL Checkout

Hoeveel tijd zit er tussen dat ik het geld overmaak en jullie het pakket verzenden?
Nadat je betaling is ontvangen, wordt je bestelling verzonden. Als de producten op voorraad zijn, geldt over het algemeen dat bestellingen voor 17:00 uur de volgende dag geleverd worden.

 

Winkelen

Hoe werken de producten die jullie verkopen?
Bij de productomschrijving van de artikelen wordt zoveel mogelijk achtergrondinformatie gegeven. Links onderaan de website vind je ook de kolom ‘artikelen’. Hier lees je artikelen met achtergrondinformatie en wetenswaardigheden. Mis je een onderwerp? Laat het weten via de VeiligGlijden Klantenservice (telefonisch: +31 (0) 299 407278 of per mail naar klantenservice@veiligglijden.nl).

Hoe vind ik een product?
Je kunt op twee manieren een product vinden in onze webshop. Via de navigatie in het bovenste menu vind je alle producten, gesorteerd naar verschillende kenmerken. Je kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie rechtsbovenin.

Hoe verander ik de inhoud van mijn winkelwagen?
De winkelwagen kun je vergelijken met een winkelwagen een supermarkt: totdat je gaat afrekenen kun je er verschillende producten in leggen en eruit halen. Waar je ook in de webshop bent, je kunt altijd de inhoud van je winkelwagen bekijken door te klikken op Inhoud winkelwagen >>, midden, bovenin beeld. In de winkelwagen kun je rechts van een product kiezen voor een groter aantal (+ ; ophogen), kleiner aantal  (- ; verlagen) of het product verwijderen (x). Je veranderingen worden direct in de winkelwagen aangepast.

Moet ik me aanmelden?
Om een bestelling bij VeiligGlijden.nl te plaatsen heb je of een account bij MijnPakket nodig, of een account bij VeiligGlijden.nl. Deze gegevens zijn nodig voor de facturering en verzending. Bij een volgende bestelling hoef je niet opnieuw je gegevens in te voeren.

Ontvang ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, je ontvangt op verschillende momenten een mail van VeiligGlijden.nl om je op de hoogte te houden van de bestelstatus: bij het in behandeling nemen van je bestelling, bij bevestiging van de order en bij het verzenden van de order.

 

Andere vragen?

Staat je vraag niet in het overzicht? Neem contact op met de VeiligGlijden Klantenservice door te bellen met  +31(0)299 407278 ofg mailen naar Klantenserverice@veiligglijden.nl

 

 

 
Q-Shops keurmerk
Betaal veilig met: